Pilihan Rawatan semulajadi - Penyembuhan Diri Anda di Root

Pilihan Rawatan semulajadi - Penyembuhan Diri Anda di Root

Sebagai Doktor Perubatan Oriental kita bercakap tentang membantu pesakit menyembuhkan orang pada tahap badan, minda dan semangat. Apabila pesakit hadir dengan tanda-tanda mereka banyak kecenderungan pertama kami mungkin untuk membantu mengurangkan gejala-gejala supaya mereka boleh berasa lebih baik. Perubatan kami menunjukkan bahawa untuk membuat penyembuhan benar, kita mesti membantu mencari punca. Jika kita tidak mahu masalah ini akan masih wujud.

Ia adalah seperti mempunyai sakit kepala dan mengambil beberapa aspirin. Dalam masa yang singkat kita tidak akan merasa sakit, tetapi apa yang menyebabkan masalah itu masih ada dan kami akan terus perlu mengambil aspirin. Ia adalah sama dengan masalah perut. Ramai orang makan dan berasa kembung, mual, dan lain-lain dan pop beberapa Tums. Ia membantu untuk seketika tetapi apabila makan seterusnya datang dan dimakan kita perlu mengambil Tums lagi. Ada sesuatu yang berlaku di dalam diri kita sendiri yang perlu ditangani dan diuruskan supaya perut kita bekerja seperti yang sepatutnya.

Ia adalah kepercayaan umum bahawa masalah itu datang dari luar. "Ia berlaku di sekeliling",
"Saya ditangkap sejuk" tetapi yang benar adalah masalah itu datang dari dalam diri kita. Jika sistem imun kita telah berfungsi dengan betul, kita tidak akan menangkap sejuk di tempat pertama.

Mari kita bercakap tentang penyembuhan badan, minda dan semangat. Melihat kepada sakit kepala atau migrain: Apabila ia datang? Apa yang menyebabkan ia? Adakah hubungan atau kerja anda?

Adakah anda benar-benar marah tentang sesuatu dan terus pergi berulang-ulang dalam kepala anda. Pernahkah anda mengambil terlalu banyak tanggungjawab? Adalah sesuatu yang sakit di leher anda?
Adakah anda memegang seluruh dunia di atas bahu anda?

Bagaimana pula dengan masalah perut anda. Adakah terdapat sesuatu yang anda tidak boleh perut? Adakah seseorang yang membuatkan anda rasa sakit? Adakah sesuatu yang bimbang anda kira-kira? Selagi masalah itu tidak diselesaikan di peringkat akar, anda akan terus mengambil ubat-ubatan yang sekali lagi akan mengurangkan masalah untuk jangka masa yang pendek sahaja.

Ia memeranjatkan berapa ramai orang yang datang untuk masalah perut, PMS, sakit pinggang dan selepas seketika mereka melihat mereka tersenyum lagi, mempunyai lebih banyak tenaga, kehilangan berat badan, yang mempunyai hubungan lebih menyeronokkan, tidur lebih baik dan lain-lain Kenapa begitu? Kita merawat badan seseorang secara keseluruhan, minda dan semangat. Kita tidak boleh memisahkan mereka supaya kita merawat mereka penyembuhan di pelbagai peringkat.

Tanda-tanda adalah cara untuk badan anda, minda dan semangat untuk mengatakan "Hey, sila beri perhatian di sini, sesuatu yang tidak kena dan anda perlu berhenti, melihat dan mendengar."

Keindahan perubatan kita ialah kita berusaha untuk memberi kuasa kepada anda untuk mengambil peranan aktif dalam kesihatan anda. Rawatan berterusan sebagai anda mengetahui di mana tenaga anda terperangkap anda kemudian kuasa untuk berubah. Apabila anda datang untuk rawatan maka seolah-olah kamu melihat ramai pengamal yang berbeza dalam satu orang.

Kebanyakan komen yang saya dengar dari pesakit saya adalah:
"Wow saya tidak merasakan ini dalam saya tidak tahu berapa lama!"
"Adakah saya perlu meninggalkan, saya begitu selesa"
"Saya rasa seperti saya hanya mempunyai urutan yang paling hebat"
"Saya rasa seperti saya lagi"
"Saya rasa lebih baik"
"Selepas rawatan minggu lepas saya tidur sepanjang malam buat kali pertama dalam bulan"
"Ini adalah kali pertama dalam tahun-tahun saya tidak perlu menggunakan ubat sedut"
"Tempoh saya datang pada masa tanpa biasa kekejangan / PMS.
"Selera saya kembali"
"Saya terus memberitahu kawan-kawan dan keluarga mereka perlu datang jumpa awak. Saya ingin berkongsi ini dengan mereka yang saya sayangi"

Ia adalah kepercayaan saya bahawa akhirnya semua penyembuhan adalah pemulihan diri. Badan, minda dan semangat yang luar biasa dalam apa yang mereka boleh lakukan untuk memastikan anda sihat .. Ia adalah benar-benar mengejutkan jika anda memberikan peluang. Ubat ini berfungsi seiring untuk membawa anda kembali kepada keadaan kesihatan dan kesihatan di mana anda kembali kepada diri sendiri dan bergerak ke hadapan dalam hidup anda dan menikmati hidup.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar