Mahu Merawat kuku jari kaki Kulat? Di sini Adakah 3 Perkara Be teliti apabila cuba Merawat Kulat Nail

Mahu Merawat kuku jari kaki Kulat? Di sini Adakah 3 Perkara Be teliti apabila cuba Merawat Kulat Nail

Jika anda cuba untuk merawat kuku jari kaki Kulat anda patut membuat ragu dan skip rawatan rumah. Saya mencuba hampir semua yang saya boleh untuk mengubati kulat kuku jari kaki saya dan apa-apa seolah-olah bekerja. Sejak beberapa tahun kebelakangan ini saya telah berjuang dengan cuba untuk hidup dengan kesan-kesan yang memalukan yang mempunyai kulat kuku jari kaki dan jika pembacaan anda ini saya pasti yang anda boleh berkaitan apabila saya mengatakan bahawa jika anda mengambil apa-apa jenis berbangga dengan penampilan anda anda don ' tidak mahu apa-apa seperti kuku jari kaki berkerak mencari kamu dilihat di khalayak ramai.

Baca Ini Untuk Cari Keluar Apa yang Tidak To Do

Jadi satu-satunya perkara yang saya fikir untuk lakukan adalah untuk menyembunyikannya dan itu adalah pasti perkara yang salah yang perlu dilakukan. Anda lihat saya mendapat tahu selepas saya belajar bagaimana untuk merawat kulat kuku jari kaki yang kulat hidup subur di tempat-tempat yang lembap atau lembap gelap. Jadi dalam kenyataannya dengan menjaga jari kaki saya dalam ditutup kasut berpeluh dan stoking yang saya memakai sebenarnya pembiakan kulat kuku saya untuk kes yang lebih buruk.

Sesuatu yang lain berhati-hati Of

Perkara seterusnya yang saya dapati adalah bahawa memakai sarung kaki berwarna atau dicelup adalah besar tidak ada juga. Anda perlu memakai stokin kapas putih dan mereka perlu ditukar kira-kira dua kali sehari atau apabila kaki anda mula berpeluh.

Berikut adalah Apa yang Ia Semua rebus Down To

Perkara terakhir yang saya dapati adalah bahawa jika anda benar-benar mahu menghapuskan kulat kuku jari kaki anda akan melabur dalam sesuatu yang berfungsi. Saya mengambil masa mencuba rawatan rumah beberapa dan kawan-nasihat yang sangat baik yang telah mengalami dengan jenis yang sama kuku jari kaki Kulat beberapa tahun lalu untuk membantu saya untuk membuat kesimpulan ini, tetapi ia adalah satu pengalaman pembelajaran yang sangat baik kerana ia memaksa saya untuk belajar apa yang tidak boleh dilakukan untuk menghilangkan kulat kuku.

Sekarang Beri Perhatian Untuk ini

Tidak ada komentar:

Posting Komentar