Cari Apakah koloid perak?

Cari Apakah koloid perak?

Adakah anda tertanya-tanya apa koloid perak adalah? Air perak telah disebut-sebut sebagai penawar ajaib, tetapi ia baru, dan ia benar-benar penawar ajaib? Dapatkan maklumat lanjut dalam artikel ini.

Untuk 100 tahun yang lalu, perubatan membuat perubahan drastik. Dalam perubatan China pertama bermula dengan pendekatan yang menyeluruh, dan beribu-ribu tahun, kaedah semula jadi penyembuhan adalah perkara biasa. Tetapi, dalam 100 tahun yang lalu banyak perubahan yang berlaku dalam bidang sains, yang menjadikan sains pergi dari pendekatan holistik kepada pil sama sekali mekanikal, dan proses ubat. Oleh itu, bagaimana koloid perak datang ke dalam gambar, dan bagaimana ia boleh memberi manfaat kepada anda?

Baru-baru ini koloid perak telah membuat berita. Ramai orang sedang melihat air perak sebagai ubat ajaib. Saya rasa dunia membuat perubahan. Orang dengan bantuan internet yang mempunyai akses kepada maklumat yang lebih luas, dan ia adalah di sini di mana koloid perak menjadi lebih diketahui orang.

Jadi apa koloid perak? Jika anda tidak pernah mendengar tentang air perak sebelum ini, maka anda mungkin mempunyai idea bahawa ia adalah satu perubatan holistik, bagaimanapun, apa yang lebih kepadanya?

Perak Koloidal pada dasarnya air dengan perak di dalamnya. Proses ini adalah sedikit lebih rumit, bagaimanapun, semua kita perlu tahu adalah bahawa ia mempunyai perak.

Mengapa perak penting? Perak mempunyai ciri-ciri anti-bakteria, dan di sini adalah di mana hal-hal yang menarik. Air perak telah diceritakan sebagai dapat memusnahkan 650 patogen bakteria dan berbeza.

Ini adalah satu jumlah yang besar, dan satu yang antibiotik tidak boleh datang dekat dengan. Jadi perak mempunyai ciri-ciri anti-bakteria. Hasilnya adalah besar, dan menyebabkan tiada kesan sampingan, antibiotik mungkin mempunyai.

Jadi penggunaan air perak boleh menjadi cara yang baik dan agak murah untuk menyembuhkan orang. Mengapa begitu ramai yang tahu mengenai ini amazes saya.

Selama berabad-abad penyembuh maju tahu kuasa ubat ini. Walau bagaimanapun, sains menolaknya, sebagai sebuah kisah isteri lama meletakkan bawang di telinga anda untuk menyembuhkan, tetapi dalam bidang sains, kuasa perak diketahui.

Perak perubatan telah digunakan sejak abad ke-19, bagaimanapun, pada tahun 1983 FDA melakukan segala-galanya untuk menghentikan penggunaannya. Walau bagaimanapun, baru-baru ini FDA telah dibenarkan semula.

Perak Koloidal boleh didapati di beberapa kedai-kedai makanan kesihatan. Silver air boleh didapati dalam talian, adalah lebih mudah didapati, dan ia adalah baik untuk melihat bahawa terdapat sokongan yang besar untuk itu.

Begitu ramai orang yang mahal mahu sembuh, sedang sembuh terima kasih kepada koloid perak. Bolehkah saya mengatakan bahawa ia pasti menyembuhkan? Yang boleh saya katakan ia akan menyembuhkan anda? Saya tidak boleh mengatakan dengan pasti, kerana ia bergantung kepada beberapa faktor, tetapi saya telah melihat ia bekerja, dan ia berfungsi besar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar