Kanak-kanak Batu Buah Pinggang - Apa yang Boleh Anda Lakukan dan Bagaimana Anda Boleh Lulus Batu Buah Pinggang Sememangnya

Kanak-kanak Batu Buah Pinggang - Apa yang Boleh Anda Lakukan dan Bagaimana Anda Boleh Lulus Batu Buah Pinggang Sememangnya

Batu karang yang sangat biasa tetapi mereka adalah lebih kurang biasa pada kanak-kanak. Malangnya, seperti diet kita berubah, batu kanak-kanak menjadi lebih dan lebih biasa. Dan seperti yang anda tahu, ia boleh menyeksa menonton anak anda menderita.

Malah, ramai wanita melaporkan bahawa sakit batu karang boleh dibandingkan dengan kelahiran anak. Mujurlah, terdapat perkara-perkara lain yang anda boleh lakukan untuk lulus batu karang selain daripada air.

Jika anda telah cuba yang 'minum air' ubat dan ia tidak berjaya, artikel ini adalah untuk anda!

Lulus Stones Anak Buah Pinggang Sememangnya

Ia adalah penting bahawa anda tidak mengabaikan minum banyak air tetapi terdapat tan ubat-ubatan lain dan tips anda juga boleh cuba. Berikut adalah 5 banyak rahsia anda boleh mempunyai anak anda cuba malam ini.

1. Selain daripada air minuman, anda juga perlu makan air. Apa yang saya maksudkan dengan itu adalah anda perlu makan banyak serat larut air pemakanan. Ini jenis serat yang terdapat dalam semua buah-buahan dan sayur-sayuran. Oleh kerana tahap pengambilan gula dikaitkan dengan batu, anda perlu makan lebih sayur-sayuran daripada buah-buahan.

2. Switch semua bijirin untuk bijirin penuh dengan kandungan serat sekurang-kurangnya 3 gram setiap hidangan. Ini akan mengambil sedikit masa untuk mencari roti dan bijirin dengan kandungan serat ini tetapi ganjaran itu boleh menjadi tidak lebih batu karang. Cuba bijirin bran sehingga batu-batu lulus.

3. Walaupun penyakit ini adalah menyakitkan, ia adalah penting untuk kekal aktif dan bersenam sekurang-kurangnya 1 jam sehari. Bersenam syif buah pinggang dan juga batu-batu. Ia adalah lebih cenderung untuk batu-batu untuk lulus selepas bermain fizikal.

4. Asid pembubaran juga merupakan rawatan yang sangat popular kerana anda boleh menggunakan beberapa minuman biasa untuk membubarkan batu. Sebagai contoh, asid fosforik yang dalam minuman tertentu telah ditunjukkan untuk membubarkan batu kalsium. Ini adalah ubat yang baik memandangkan 9 daripada 10 batu terdiri daripada kalsium.

5. Sayur-sayuran yang mengandungi klorofil sangat penting kerana ia membantu mencuci buah pinggang dan usus. Anak anda perlu makan banyak asparagus, pasli dan bayam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar