Bersin dan Tiga Ubat Homeopati Penting untuk membantu menyelesaikannya

Bersin dan Tiga Ubat Homeopati Penting untuk membantu menyelesaikannya

Bersin boleh menjadi permulaan yang sejuk atau selesema. Ia hanya boleh menjadi gejala utama demam alergi. Atau ia boleh berlaku dengan sendiri, secara ringkas. Ia boleh datang sebagai bersin tunggal, atau berada di dalam spam daripada beberapa bersin satu pesat demi satu. Begitu pesat, sebenarnya, bahawa ia sukar untuk bernafas di antara.

Jika bersin merupakan gejala dengan sendiri, sama ada kerana apa-apa lagi membangun, atau kerana anda belum mencapai tahap itu lagi, maka ubat-ubatan homeopati mungkin bantuan kepada anda. Walau bagaimanapun, jika gejala-gejala lain mengiringi bersin, maka ubat yang berikut mungkin tidak sesuai untuk anda.

Anda perlu mencari gejala yang paling atas, atau yang paling melemahkan.

Kekejangan jelas gejala yang paling penting untuk menangani, tetapi membolehkan melihat beberapa jenis pertama. Jika anda bersin didatangi dengan tiba-tiba, hampir tiba-tiba, maka ubat homeopati Aconite mungkin akan menyelesaikannya dengan mudah dan cepat. Ini juga merupakan ubat yang terbaik jika ia berlaku selepas angin kering yang kuat dan / atau di tengah-tengah malam.

Angin kering berlaku apabila mereka telah melewati kawasan yang luas sebelum mereka sampai kepada anda. Jadi bergantung kepada bahagian mana di dunia anda tinggal di, anda perlu tahu jika angin kering timur atau barat. Di barat Australia, angin kering timur, terus dari padang pasir. Musim bunga dan musim panas, apabila angin ini bertiup, adalah masa yang paling penghidap alergi memerlukan Aconite.

Tetapi Aconite juga boleh menjadi ubat yang hebat untuk alahan kepada debunga bunga juga. Jika anda mendapat serangan ganas apabila anda berjalan ke dalam bilik yang panas atau tersumbat, ubat Pulsatilla homeopati mungkin salah satu yang terbaik untuk anda. Jika anda mendapat kekejangan, sepuluh atau lebih bersin pada satu masa, maka ubat homeopati Sabadilla mungkin untuk berbuat yang paling baik.

Laman menetapkan ubat-ubatan homeopati boleh dibeli dari farmasi homeopati, kedai-kedai kesihatan, beberapa ahli kimia dan dalam talian. Jika anda tidak mendapatkan bantuan daripada bersin anda selepas mengambil kira-kira enam dos ubat yang anda pilih, ia tidak boleh menjadi salah satu yang tepat untuk anda. Jadi berhenti mengambilnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar