Beberapa cara untuk Sembunyi Cankles

Beberapa cara untuk Sembunyi Cankles

Oleh kerana perhatian media memberi tumpuan kepada cankles sebagai akhir-akhir ini, ramai orang tertanya-tanya tentang cara terbaik untuk menyembunyikan cankles. Bagi yang belum tahu, cankle yang disebabkan oleh terlalu banyak tisu adipos sekitar kawasan pergelangan kaki, yang mengaburi penandaan biasa di antara buku lali dan betis. Walaupun cankles tidak menimbulkan apa-apa risiko perubatan sebenar, terdapat sifat hodoh menyebabkan ramai wanita dan lelaki untuk merasa sendiri sedar atau tidak selamat tentang mereka. Terdapat beberapa cara untuk menyembunyikan cankles anda yang akan membolehkan anda untuk merasa yakin tentang diri anda.

Pakai warna gelap
Ini adalah salah satu cara terbaik untuk mengurangkan perhatian. Memakai seluar gelap dan seluar ketat menjadikan kawasan pergelangan kaki kelihatan lebih ramping dan menyebabkan seluruh kaki untuk melihat indah dan memanjang. Cuba beberapa kelabu, hitam, atau seluar tentera laut gelap atau bereksperimen dengan warna-warna yang sama dalam pakaian ketat.

Main Dengan Negara
Anda boleh mempunyai banyak seluruh menyeronokkan dengan ini. Percubaan dengan memakai seluar pendek atau skirt pendek yang menarik perhatian ke bahagian-bahagian lain kaki. Cara terbaik untuk menarik perhatian dari kawasan negatif adalah menyerlahkan bahagian-bahagian yang membuat anda kelihatan terbaik. Sebaliknya pula berlaku juga. Cuba memakai panjang, bergaya seluar, skirt, dan pakaian yang meliputi kawasan cankle. Panjang, dilakukan dengan baik, boleh menjadi cara yang sangat bergaya dan canggih pakaian.

Ini hanya beberapa cara untuk menyembunyikan cankles anda. Namun, terdapat pilihan yang berdaya maju bagi mereka yang ingin untuk menghilangkan cankles sekali dan untuk semua. Prosedur ini tidak memerlukan pembedahan. Anda hanya perlu melakukan diri anda untuk regimen semula jadi senaman dan berdiet. Sebagai cankles mendapatkan lebih banyak perhatian media, ramai orang yang akan menawarkan penyelesaian mereka kepada masalah ini dilihat. Namun, jika anda bersedia untuk menjadi kreatif dan mempunyai sedikit menyeronokkan, bersembunyi cankles anda tidak akan menjadi isu sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar